Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

września 22, 2020

Topestetic / Dermalogica

Odkąd pamiętam, zawsze borykałam się z trądzikiem. Długo leczyłam się u dermatologa. Kosztownie, ale z bardzo pozytywnym efektem. Aktualnie sporadycznie coś mi wyskoczy na twarzy. Pozostało tylko jedno zmartwienie. Moja cera należy do tłustych. Kilka godzin po nałożeniu makijażu nabiera błysku i świeci się jak po ciężkim treningu. Na szczęście natrafiłam na Topestetic. Jest to sklep z najlepszymi dermokosmetykami światowych cenionych marek. Istnieje możliwość skorzystania z konsultacji kosmetologicznej tak, aby dobrać produkty najlepiej odpowiadające na potrzeby skóry. Ich kosmetolodzy są dostępni przez czat na stronie sklepu, mailowo lub telefonicznie. Sama skorzystałam z takiej porady i przypisano mi peelingchemiczny w formie pianki – bez konieczności zmywania od Dermalogica. Jest bezzapachowy i szybki w użyciu. Na początku stosuję co drugi dzień, a rankiem nakładam ochronę przeciwsłoneczną minimum SPF30. Jestem pod wrażeniem! Już po pierwszym zastosowaniu widać dużą różnicę. Cera jest oczyszczona, a przede wszystkim znikają ślady po trądziku. Widać, że do każdego zamówienia wkładają pełne zaangażowanie. Wszystko było pięknie zapakowane, dostałam torebkę, a także prezenty: notesik, długopis, smycz i woreczek z próbkami, które też są dobrane do mnie. Fluid matujący, maseczka nawilżająca oraz krem do stosowania przed wielkim wyjściem lub po ciężkiej nocy. Idealnie! Warto wspomnieć, iż przesyłka jest błyskawiczna. Jednego dnia zamówiłam, a następnego już witałam się z kurierem. Dodatkowo wysyłka i zwrot są zawsze darmowe. Jeżeli szukacie naprawdę pomocy dla Waszej cery, to miejsce jest idealne. Gwarantuję, że nie stracisz pieniędzy i będziesz zadowolony. Polecam z czystym sumieniem!

13 komentarzy:

Copyright © R I L S E E E , Blogger