Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

września 22, 2020

Kontynuacja RILSEEE

Kiedyś mogłam przyznać, że mam szczęście, farta. Obecnie wiem, że ostatnio mam wielkiego pecha. Podczas gdy inni tak stwierdzają, u mnie nie jest to wyolbrzymione i potwierdzić to mogą moi bliscy. Zaczynając od ciągłych problemów z samochodem i to nie przez starość, tylko losowe, wynikające z pecha tak jak ktoś we mnie wjedzie, wyskoczy sarna tuż po naprawie. Kończąc na włamaniu i straceniu facebook’a, a teraz najgorsze... utrata bloga. Blog RILSEEE prowadziłam od ponad 6 lat, aż wreszcie został przypadkowo usunięty. Jest to dla mnie ogromna strata. Popłakałam się, gdy się dowiedziałam. Przez tyle lat został tam uwieczniony mój rozwój, moja zmiana. Tyle serca, pracy i czasu włożyłam w tworzenie własnej strony. Zgromadziłam ponad 1700 obserwatorów, 400 tys. wyświetleń. Nagle wszystko w jednej chwili zniknęło. Próbowałam go odzyskać. Robiłam wszystko, próbowałam skontaktować się z siedzibą Google, lecz bezskutecznie. Chęć prowadzenia i pisania do Was jest tak ogromna, zwłaszcza że ostatnio miałam przypływ motywacji, więc postanowiłam stworzyć nowego, kontynuacje. Niestety wraz z facebook'iem, usunął się także funpage blogowy, więc nie mam jak trafić do stałych obserwatorów. Wiem, że może być to trudno. Wiem, że blogi straciły popularność, a góruje Instagram i Tik Tok. Mogłabym tam zacząć, aczkolwiek czuje, że blog to moje miejsce. Mam nadzieje, że wrócicie do mnie i ten blog wystartuje z podwojoną siłą. Liczę na Waszą pomoc!

36 komentarzy:

  1. Jakim cudem ktoś przypadkiem mógł go usunąć ? Przecież w przeciągu 7-14 dni można cofnąć to działanie. Ponad to kto Ci mógł coś takiego zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam usunąć bloga testowego, na tórym robiłam nowy wygląd. Strona się zawiesiła, odświeżyłam i przez błąd strony usunął się blog właściwy. Cofnąć można, gdy trafi do kosza, a on został usunięty trwale.

      Usuń
  2. Uśmiechnij się! Będzie dobrze! Obserwowałam Cię za czasów RILSEEE, jestem z Tobą również teraz na RILSEEEE. Naprawdę nie wiem, co ja bym zrobiła, gdyby mój blog zniknął, choć nie mam tam aż takich osiągów, jak Ty, jest on już jakąś częścią mnie.

    Trzymaj się!
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję, twórz dalej a wierni czytelnicy wrócą 🙂
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz każdy post kopiuj na pendrive np .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, żeby gdzieś je zapisywać haha
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Mega współczuję, jestem jedną ze stałych czytelniczek i bardzo szkoda, że masz ostatnio takiego pecha, ale nie przejmuj się, zawsze po burzy wychodzi słońce! Rób to co kochasz, to jest najważniejsze. Trzymam kciuki byś się nie poddawała mimo przeciwności losu <3
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa! Z takim wsparciem o wiele łatwiej :)

      Usuń
  6. Szkoda,że tak się stało, ale trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się udało i blog wrócił na odpowiednie tory

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten ból, gdy tak nagle się znika lub traci coś w co wlozylo się tak wiele pracy i czasu. Bądź silna,wszystko da się odbudować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję Ci! Co do ig wiem, że konto mogą skraść, ale nie wiedziałam, że blog można tak po prostu stracić. :( Powodzenja życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do tej pory o tym nie wiedziałam, nawet nie przypuszczałam, że tak może być :/
      Dziękuję pięknie :*

      Usuń
  9. Będzie dobrze, jestem pewna, że zgromadzisz jeszcze większą społeczność i zdobędziesz więcej wyświetleń

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam Twojego bliga, okropna historia, również wracam i obserwuję, pozdrowienia☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję :( Sytuacja do przyjemnych nie należy, ale wierzę, że z nową siłą zbudujesz coś jeszcze lepszego, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak kocha to wróci, dzień dobry Milenko!!!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To przykre co Ci się stało z poprzednim blogiem, ale wierzę, że wierni czytelnicy Cię znajdą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi przykro,trzymam kciuki aby nowy blog szybko się rozkręcił :*
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi przykro, że blog się usunął i cała Twoja praca tak naprawdę przepadła :/
    Będąc na Twoim miejscu pewnie tak samo bym się popłakała, bo tylko osoba blogująca wie ile czasu, pracy i serca poświęca na prowadzenie własnej strony. Trzymam kciuki za odnowę bloga :D
    Głowa do góry :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam, że dzieją się takie rzeczy i bardzo mi z tego powodu przykro... Będę trzymać kciuki żeby udało się wszystko odbudować po Twojej myśli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pierwszy raz się z tym spotkałam. Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  17. Rób sobie co wpis kopię zapasów na kompie. Ja tak robię w razie tfuu tfuuu :D bo kiedyś niestety w podobny sposób utraciłam całego blogasa :( -- tego poprawnego a nie tego co miałam usunąć.
    Dlatego mój blog ma tylko w tym roku dwa lata, a miałby znaczenie więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger