Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

października 01, 2020

Ecolu - nowy wymiar czystości

 

Są tacy, którzy lubią sprzątać, ale i tacy, którzy wręcz nienawidzą. Jedno jest pewne. Mimo że za tym nie przepadamy, tego nie da się uniknąć. Nikt chyba nie chce mieszkać w brudzie. Komfort życia jest ważny. Dlatego ważne też są produkty, które używamy. Firma Ecolu posiada ekologiczne produkty do czyszczenia Twojego domu .Są to produkty służące do dbania o czystość w naszych domach, które są organiczne, biodegradowalne, niezawierające substancji alergizujących, a jednocześnie tak skuteczne, jak najwyższej jakości środki chemii gospodarczej dostępne na rynku. Jest to idealne rozwiązanie nie tylko ze względu na środowisko, ale także dla osób skłonnych do alergii. Ja miałam możliwość przetestowania cztery produkty. Zawsze po imprezach miałam problem z wyczyszczeniem dywanów. Różne plamy po alkoholu, słodyczach. Otrzymałam dwa produkty: szampon do prania dywanów i wykładzin, który usuwa brud różnego pochodzenia, plamy, kurz itp. Nie niszczy włókien czyszczonych materiałów. Drgi to odplamiacz do dywanów i wykładzin, który usuwa większość zaplamień rozpuszczalnych w wodzie o właściwościach kwaśnych tj: świeżej kawie i herbacie, sokach, winie, piwie, mleku, tłuszczach pochodzenia białkowego, a także krwi i wymiocinach . Oba sprawdzają się bardzo dobrze. Dodatkowo posiadam odtłuszczacz uniwersalny. Usuwa zabrudzenia pochodzenia tłuszczowego: smary, oleje: spożywcze, kosmetyczne, ropopochodne, naturalne, sadze itp. Do stosowania na powierzchnie plastikowe, metalowe, laminowane, naturalne, tekstylne, szklane. Nie niszczy nawet najbardziej delikatnych powierzchni. Ostatni produkt to Kamień i rdza. Środek przeznaczony do bieżącego czyszczenia armatury łazienkowej oraz kuchennej. Usuwa osady z kamienia wodnego, mydła z rdzy . Nie powoduje zacieków i smug. Wszystkie produkty dobrze wykonują swoje zadanie, a dodatkowo są bezpieczne. Firma łącznie posiada 9 takich środków. Oprócz wymienionych znajdują się także meble, mycie naczyń, okna szyby lustra, mycie podłóg, WC żel. Zachęcam do kupowania tych produktów. Obecnie trwa promocja -10% także naprawdę warto. Polecam!

30 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale chetnie poszukam, zwracam duza uwage na to, czy produkty sa przyjazne dla srodowiska. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto spróbować coś nowego... jak zobaczę w sklepie to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie jeszcz nie widziałam, tylko na stronie internetowej :)

      Usuń
  3. brzmi zachęcająco, myślę, że warto przetestować w swoim domu ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałyby się mi takie specyfiki w domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi całkiem ciekawie, trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty; chętnie testuję nowe specyfiki z takiej kategorii, więc może i na te przyjdzie czas 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam nie jednego odtłuszczacza, ale o tym nigdy wcześniej nie słyszałam.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pierwszy raz używam, ale jestem zadowolona :D

      Usuń
  8. uwielbiam sprzątać, lecz o tych produktach pierwszy raz słyszę :D
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, a z tymi produktami większa przyjemność:D

      Usuń
  9. masz czym sprzątać tam sobie w Olsztynie!

    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka jest mi znana i także ją polecam. Miałam okazję testować te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem taką osobą, że jak się zabieram za sprzątanie to trwa to 5 godzin i to tylko mojego pokoju hah :D Nie znam tej marki, ale będę ją mieć na oku :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak w święta zabieram się za sprzątanie to zajmuje mi cały dzień, a mam mały pokój haha :D

      Usuń
  12. Fajnie, że napisałaś o tym, może też kupie. Zapraszam na moje dwa nowe blogi pierwszy o podróżach https://anetabartczak-mojepodroze.blogspot.com/ a drugi to raczej jest książka blogowa, która ma już 8 rozdziałów napisanych, bo nie kryje tego, że chce przelać to na książkę https://anetabartczak.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger