Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

listopada 28, 2020

Nie daj się jesiennej chandrze

Ostatnio zauwazyłam, że dużo ludzi dookoła mnie złapała jesienna chandra. Mój pies nawet inaczej się zachowuje. Każdy jest śpiący, przygnębiony. Bywają takie wieczory, że i ja też to odczuwam. Postanowiłam więc wyciągnąć zdjęcia z jesiennej sesji zrobione jakoś z miesiąc temu (może i mniej) i naładować Was pozytywną energią za pomocą jesiennych cytatów. Gotowi?
Szczęście nie jest kolorowym motylem, za którym musisz pobiec, jeśli chcesz go złapać. Szczęście jest jak cień: podąża za tobą nawet wtedy, gdy o nim nie myślisz. Aby marzenie mogło się spełnić, najpierw musisz zacząć marzyć. Bądź dobrej myśli, bo po co być złej. Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować. Najtrudniejszą decyzją jest podjęcie działania, reszta jest już tylko kwestią wytrwałości. Spokojne przechodzenie jesieni w zimę wcale nie jest przykrym okresem. Zabezpiecza się wtedy różne rzeczy, gromadzi się i chowa jak największą ilość zapasów. Przyjemnie jest zebrać wszystko, co się ma, tuż przy sobie, możliwie najbliżej, zmagazynować swoje ciepło i myśli i skryć się w głębokiej dziurze, w samiutkim środku, tam gdzie bezpiecznie, gdzie można bronić tego, co ważne i cenne, i swoje własne. Naucz się czegoś nowego, spróbuj czegoś nowego. Udowodnij sobie, że możesz wszystko!

20 komentarzy:

  1. Mnie niestety jesienna chandra dopadła, ale staram się z nią walczyć :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach. Ja jakoś nie przepadam za jesienią.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście tyle się dzieje, że nie ma czasu na chandrę. Ładne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie jesien z jej pieknymi kolorami, takimi jak na zdejciach. Chyba nie znam jesiennej chandry :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No może nie chandra ale jak jest szaro ponuro i zimno to zdecydowanie mak mniej pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny masz kolor włosów Kochana. Bardzo od pasuje do Twojej karnacji ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. ze mną na szczęście wszystko dobrze, czekałam na grudzień i się doczekałam!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i piękny płaszcz. Moje samopoczucie w tym roku na szczęscie dobrze się trzyma.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/12/blogmas-2020-top-5-swiatecznych-filmow.html

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba jesień połączona z obecną sytuacją tak na wszystkich wpływa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chandra przychodzi do mnie na szczęście wybiórczo - jeden dzień no może dwa i znika.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w tym roku obyło sie bez chandry :) Choć trzeba przyznać, że w obecnej sytuacji łatwo w nią popaść

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale fajne zdjęcia... i te kolory, piękne!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jesień, ale tylko "złotą, Polską"

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię i jesień, i zimę, ale ostatnio w kość daje mi ogólne zmęczenie całym tym rokiem... Przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie wczoraj miałam taki depresyjny dzień, ale dziś już jest ok na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień to piękna pora roku, moja ulubiona - a zaraz po niej wiosna, zima i lato.
    Zdarzają się i nam momenty przesilenia, spania - jednak za dużo mamy pasji, pudełek do układania i składania że no -- nie narzekamy na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo trudno zachować pogodę duch, gdy taka fatalna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powstała nowa grupa dla blogerów kulinarnych (post gościnny również jest dla osób prowadzących blogi o różnej tematyce), dla osób prowadzących Instagram czy funpage, która ma na celu wzajemne promowanie swoich kanałów w social media, budowanie zasięgów i promowanie. Chętnych zapraszam!
    https://www.facebook.com/groups/2578124759169911/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jesień to nie jest najlepszy czas w roku, jeszcze w tym to już w ogóle. Żeby mieć energię do działania, spaceruję. Zamiast jechać gdzieś samochodem - idę tam na piechotę i od razu lepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesien to piekna pora roku ,ale niestety sprzyja obnizeniu nastroju. Dobra suplementacja pomaga :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger