Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

grudnia 12, 2020

Purina DOG CHOW - czy warto?

    Tak jak ludzie uwielbiają jeść (a przynajmniej ja haha), tak i zwierzęta kochają tę czynność. Czasami tylko to robią, słodziaki. W tym roku Mikołaj odwiedził mojego pupila wcześniej i podarował 5-kilogramową paczkę. Ronnie, bo tak ma na imię mój pies, z radością sprawdzała, jak smakują prezenty. Dog Chow to karma, która od razu zainteresowała mojego pieska, zarówno zapachem, smakiem, jak i dźwiękiem... tak, bo gdy tylko usłyszy szelest opakowania, to od razu przybiega i domaga się swojej porcji.  Wiadomo, że prezenty żywnościowe, są najlepsze.. :)

   Markę Purina pewnie zna już wiele osób. Niektóre karmy są lepsze, niektóre gorsze, ale ostatnio wypuścili kompletną nowość. Karma Dog Chow zawiera naturalnie składniki takie jak szpinak, marchew, cykoria i pełne ziarna zbóż. Produkty Purina wspierają zdrowie mojej Ronnie wewnątrz i na zewnątrz, aby umożliwić jej życie pełne aktywności i nieustannie zaspokojonej ciekawości. Każdy wie, że psy są najszczęśliwsze i najzdrowsze, gdy cieszą się wolnością bez smyczy. Mogą swobodnie odkrywać świat, bawić się i robić wszystko to, co robią prawdziwe psy. To dlatego Purina bazując na doświadczeniu i wiedzy na temat żywienia i zachowania psów gromadzonej od 1926 roku stworzyła Dog Chow, pełnoporcjową karmę dopasowaną do naturalnych potrzeb. Dlatego warto zrobić pupilowi prezent na święta i kupić taką karmę. Bez obaw, udostępniane są informacje jak wprowadzić nową karmę do diety psa. Pierwsze efekty karmy można dostrzec po 2 tygodniach regularnego stosowania. Ja i Ronnie - polecamy!

20 komentarzy:

  1. Może sprawię ją mojemu pieskowi pod choinkę haha :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnego masz pieska.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. How adorable is your dog!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że taki prezent psiakowi najbardziej się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój psiak bardzo lubi jeść i na pewno by mu ta karma smakowała. Może mu ją sprawię :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaką ma procentową zawartość mięsa? Przynajmniej w karmach dla kotów jest to bardzo istotne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16%, ale jest dużo innych składników pełnowartościowych: szpinak, marchew, cykoria i pełne ziarna zbóż

      Usuń
  7. Istotną dla mnie kwestią jest ilość zawartego mięsa w karmie, a takiej informacji tu nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16%, ale jest dużo innych składników pełnowartościowych: szpinak, marchew, cykoria i pełne ziarna zbóż

      Usuń
  8. Świetny prezent dla psiaka😊 PS Cieszę się, że moje pierniczki się udały i smakowały 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mojemu pieskowi aktualnie kupuję Simpsona, ma super skład. Tej jeszcze nie mialam okazji mu kupic :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój piesek byłby zadowolony!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo może to być idealny prezent pod choinkę dla naszych słodziaków! :)

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurqt mam kociaka,ale widze,ze właściciele psow chwala ta karme,wiec dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, jak człowiek wybiera dla siebie żywność najwyższej jakości, tak samo dla swojego podopiecznego powinien wybierać jedzenie wysokiej jakości, by zapewnić mu zdrowie i siłę

    OdpowiedzUsuń
  14. Nam niestety się już nie przyda :( Nasz psi Przyjaciel odszedł kilka dni temu,po 15 wspólnych latach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wrazenie, ze to swietna karma dla psow ! Dziekuje za informacje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. przez wiele lat purina była nr 1 wśród piesków, jednak ja już ją odstawiłam,bo nie jestem przekonana, teraz dla swojego psa wybieram coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger