Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

maja 29, 2021

Clavier - recenzja produktów

Dzięki portalowi Ambasadorka Kosmetyczna zostałam wybrana do kampanii, by przetestować trzy produktu firmy Clavier. Dziś nastał właśnie ten czas, że przychodzę do Was z moją opinią. Na pierwszy ogień idzie puszek do pudru w etui Clavier. Biały, welurowy puszek do pudru jest zapakowany w wygodne etui, dzięki któremu możemy higieniczne przetrzymywać swój puszek, a nawet zabrać go w podróż. Charakteryzuje go delikatność i doskonałe właściwości przenoszenia oraz wprasowywania pudru w strukturę skóry. Jestem pod wrażeniem. Jest naprawdę miękki i świetnie się nim pracuje. Następny produkt to gąbeczka do makijażu Tender Blender. Jest to innowacyjna gąbka do makijażu, idealna do aplikacji bazy pod podkład, podkładu, pudru, różu w kremie i praktycznie każdego innego produktu do makijażu. Doceniona i stosowana przez grono znanych polskich i światowych wizażystów. Umożliwia stworzenie nieskazitelnego makijażu bez smug,a specjalna struktura ogranicza niechciane wchłanianie produktu przez gąbkę.Szeroka podstawa pozwala kilkoma ruchami wykonać makijaż twarzy, a dzięki wąskiej końcówce bez problemu można dotrzeć w miejsca wymagające precyzyjnej aplikacji czy większego krycia. To produkt idealny dla każdej kobiety, ale przede wszystkim dla początkujących oraz profesjonalnych wizażystów. Również bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Ostatnim produktem są rzęsy na pasku “Strip Me! Lashes” Clavier. Kolekcja “Strip Me!” to rzęsy na pasku o jakości premium, które zostały stworzone z miłości i pasji do makijażu! Konsultowane, przeprojektowane, udoskonalane były najmniejsze detale – wszystko po to, żeby noszenie ich było komfortowe, a końcowy efekt “WOW!”. Dramatyczne, naturalne czy seksowne? Z nowymi rzęsami “Strip Me!” Clavier stworzysz każdy wymarzony look! Kolekcja zawiera 11 wyjątkowych modeli, każda para ma inny charakter, dzięki czemu zawsze idealnie dopasujesz swoje rzęsy do nastroju czy okazji. Ja otrzymałam 3 z nich, które możecie ujrzeć na zdjęciach. Są bardzo lekkie, łatwo się aplikuje i efekt naprawdę genialny. Wcześniej nie miałam do czynienia z tą marką, aczkolwiek jestem bardzo zadowolona z jakości tych produktów, zatem myślę, że to nie moje ostatnie rzeczy z tej marki. Istnieje możliwość zakupu produktu w oficjalnym sklepie Clavier, a także w Drogeriach Vica. Naprawdę polecam!

12 komentarzy:

  1. Również miałam możliwość przetestowania i jestem zachwycona. :) Wiem, że pozostanę z produktami tej marki już na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam tych produktów, ale ciekawie się zapowiadają. Może wypróbuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowały mnie rzęsy na pasku i puszek do pudru, z chęcią poszukam tych produktów w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o akcji, ale się nie zgłaszałam bo nie korzystam z takich rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tych produktów, to na pewno dla Ciebie spore wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością przyjrzę im się bliżej, mogą mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zainteresował mnie puszek do pudru, z chęcią przyjrzę mu się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzęs nie lubię doczepiać, ale puszek i gąbeczka wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This article is surely resourceful and might benefit a greater part of seekers looking for such valuable posts. Continue updating.
    Home Tutors in Delhi | Home Tuition services

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger