Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

sierpnia 21, 2021

Rio Mare Insalatissime

Odkąd jestem na diecie, wyłapuję i próbuję wszelkich nowości, zwracając przy tym uwagę na skład. Ostatnio natknęłam się na Rio Mare Insalatissime. To najwyższej jakości tuńczyk i starannie wyselekcjonowane składniki. Insalatissime łączą niepowtarzalny smak tuńczyka Rio Mare ze świeżymi warzywami i zbożami, dzięki czemu tworzą szybki, zbilansowany posiłek. Gotowe do spożycia w dowolnym momencie dzięki opakowaniu, gwarantującemu świeżość, smak i właściwości odżywcze, Insalatissime Rio Mare nie zawierają żadnych dodatków konserwujących. Już teraz mamy do wyboru 7 smaków. Insalatissme meksykańska z tuńczykiem dla osób, którzy lubią wyraziste i pikantne smaki; z kuskusem dla lubiących zaskakujące smaki (słodki i egzotyczny aromat kuskusu połączony z tuńczykiem i warzywami jest dobrym, tradycyjnym połączeniem w kuchni śródziemnomorskiej), z kukurydzą, z soczewicą, teksańska (nowa sałatka inspirowana kuchnią teksańską), paella dla tych, którzy lubią typowo śródziemnomorskie dania oraz z fasolą dla tych, którzy lubią tradycyjne smaki. Kaloryczność tych produktów w przeliczeniu na 100g waha się od 183 do 250 kcal. Ja już spróbowałam i naprawdę jestem zachwycona. Moją ulubioną jest meksykańska. Ostatnio zaczęłam się przekonywać do pikantnych i wyrazistych smaków. Polecam!

21 komentarzy:

  1. Tyle razy to w sklepie widziałem a jeszcze ani razu się nie skusiłem by kupić. Może teraz? Skoro dobre warto zjeść. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że tych propozycji jest całkiem sporo, dobrze, że masz swoją ulubioną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska23 sierpnia 2021 06:55

    Na pewno taki tuńczyk znajdzie wielu swoich odbiorców, zadowolonych z jego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  4. No trzeba przyznać, że zdecydowanie jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wędrówki po kuchni23 sierpnia 2021 10:58

    Moją ulubioną z pewnością również by była meksykańska, bo lubię ostre smaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jest możliwość wyboru. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sałatka w różnych wariantach na pewno może zaspokoić głód.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze musiałam na skład zwracać uwagę...eh życie alergika :)
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo smakowicie! Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam... aczkolwiek kusisz by to zmienić :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji nic spróbować z tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tuńczyka, gdzieś mi się już ta nazwa obiła o uszy :) Pyszności. Najbardziej lubię sałatkę z ryżem i tuńczykiem :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Tuńczyk to jest dla mnie taki produkt, na który czasem mam chęć, a czasem drażni mnie jego smak.. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. This sounds great and looks yum!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam, lubię :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie jadłam ale gdy wrócę do Polski to chętnie wypróbuję! Pozdrawiam!
    polishines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tuńczyka nie lubię więc jest to kompletnie nie dla mnie :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest w czym wybierać, prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice post and you have amazing Blogging skills. I really recommended the readers to follow and share fashion coupons. Get stylish & Classic trench coats , new collection of Watches , Pick a nice latest technology smartphones and stylish handbags latest collection of Jewellery designs, latest Footwear collection for Men, Women, Kids. Get Bridal lehenga designs & long floral Maxi Dress collections, Banarasi Saree Designs for Women.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger