Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

marca 27, 2022

Kosmetyczna strona AVON

Patrząc z perspektywy moich doświadczeń, AVON głównie kojarzył mi się z perfumami. Kosmetyczna strona raczej była mi obca i w sumie nigdy nic nie miałam z ich produktów. Zamawiając paczkę, nie byłam pewna co znajdę w środku i pewnie to będzie oklepany tekst, ale naprawdę się zaskoczyłam. Produkty, które otrzymałam, nie są takie klasyczne, a wręcz takie bajeranckie (o ile istnieje takie słowo haha). Otrzymałam dwa tusze i każdy z nich ma inne zadanie, ale to akurat ta bardziej klasyczna część. Sprawdzają się super. Moje zaskoczenie należy do cienia powiek w kredce. Nigdy nie posiadałam czegoś takiego, a to super sprawa. Jeszcze jest trwały - do 16 godzin, no super! Można też stosować jako kredka, bo idealnie rysuje linie. Kolejna świetna rzecz to płynny cień do powiek i kredka w jednym. Produkt zajmuje mało miejsca, a można nim zrobić śliczny makijaż. Ostatnia rzecz to już klasyk - szminka o pięknej czerwieni. Produkty naprawdę bardzo mi się spodobały i te kredki to na pewno zamówię nie raz. By mieć zniżki na takie produkty, albo nawet na nich zarabiać, polecam założyć konto na konsultantki.eu/ . Ja zaraz to zrobię, a Ty? :)

2 komentarze:

  1. bardzo dawno nie zamawiałam nic z avonu ciekawa jestem jakie teraz mają produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie testuję swoje kosmetyki Avon i się z nimi polubiłam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger