Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

marca 13, 2022

Perfumy od AVON

Chyba każdy już słyszał to słynne powiedzenie dotyczące perfum i ich dopasowaniu, które mówi, że jeśli się nie czuje perfum na sobie, to oznacza, że są dla nas idealne. Niestety ja mam tak, że wszystkie, ale dosłownie wszystkie perfumy są dla mnie niewyczuwalne po zaaplikowaniu i ciężko mi uwierzyć, że każde mi pasują. Moim marzeniem jest, by piękny zapach unosił się za mną gdy przechodzę obok innych ludzi. Jestem co do zapachów strasznie wybredna i wiecie co? Najwięcej zapachów podoba mi się z Avon i to gdy nimi się spsikałam, to zdarzyło mi się usłyszeć komplement, że mam śliczne perfumy. Nawet nie wiecie, ile to mi radości sprawiło. Ostatnio trawiły w moje ręce kolejne perfumy, a w zasadzie woda perfumowana - Herstory. To inspirująca kompozycja dla przebojowych kobiet, które podążają za swoimi marzeniami. To wyjątkowe połączenie aromatu różowego pieprzu, intrygującej woni kwiatu irysa i ziemisto-drzewnego zapachu paczuli. Ja uwielbiam pocierać i wąchać wszystko, co jest możliwe w katalogu i powiem Wam, po dłużej przerwie z Avon'em, dawno tyle zapachów nie trafiło w mój gust, także polecam zajrzeć do najnowszej gazetki. Dodatkowo zawsze zamawiałam u koleżanki perfumy, ponieważ kiedyś nie było to takie popularne i mało było możliwości złożenia zamówienia, a teraz wszystko można załatwić przez Internet. Z łatwością można założyć swoje konto, wystarczy kliknąć TUTAJ. Z posiadania takiego konta wynika wiele benefitów: rabaty, możliwość zwrotów do 90 dni, nagrody, możliwość zarobku i wiele więcej. A Wy macie jakieś doświadczenia z Avon?

1 komentarz:

Copyright © R I L S E E E , Blogger