Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

marca 17, 2023

Świadoma pielęgnacja włosów z OnlyBio!

Dziś przychodzę z postem jakiego dawno nie było (mimo że ich jest ostatnio coraz mniej, za co przepraszam). Jakby się przejrzało cały blog od początku, to z pewnością można by zliczyć kilka fryzur, jakie zagościło na mojej głowie. Fryzury to może przesada, prędzej kolory. Przez częste przefarbowania moje włosy z grubych i gęstych stały się cienkie i suche. Już dłuższy czas temu wróciłam do koloru naturalnego, by trochę je odżywić i póki co jest dobrze. Nabrały trochę objętości. Kiedyś czytałam o świadomej pielęgnacji, aczkolwiek nigdy nie wiedziałam, jak się za to zabrać. Ostatnio otrzymałam paczkę od OnlyBio z kosmetykami do świadomej pielęgnacji, a dokładniej proteinowo-emolientowe omo. OMO to metoda, w której myje się włosy w następującej kolejności: odżywka - szampon - odzywka. Jest to sposób na Hair in Balance, czyli gładkie i lśniące włosy. W zestawie znalazłam 4 produkty na start, które mają za zadanie oczyścić, wzmocnić, odżywić i zamknąć łuskę włosa. 

Na pierwszy rzut idzie odzywka proteinowa na mokre, ale nie ociekające włosy poniżej uszu. Jej zadaniem jest nadanie objętości i elastyczności. Następnie bez spłukiwania na czubek głowy nakłada się szampon rypacz.  Ten produkt ma za zadanie dokładnie oczyścić skórę głowy i włosy po innych kosmetykach. Czas na spłukanie. Piana umyje całe włosy. W następnym kroku trzeba odcisnąć włosy ręcznikiem i nałożyć odzywkę emolientową. Łuska włosa jest dzięki temu produktowi wygładzona a włosy mocno nawilżone i błyszczące. Po odczekaniu minimum minuty, należy spłukać dokładnie głowę. Po każdym myciu należy zabezpieczyć końce włosów olejkowym serum na zniszczone końcówki. Oto cała pielęgnacja. 

Bardzo prosty sposób na piękne włosy. Ja jestem dopiero po pierwszym razie, a naprawdę uwierzcie mi, są od razu efekty. Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że te kosmetyki jak cała marka OnlyBio dbają o ekologię. Produkty są naturalne, wegańskie. Najwyższa jakość potwierdzona badaniami i certyfikatami. Jeśli jeszcze nie zaczęłaś swojej świadomej pielęgnacji włosów, to jest ten czas! Marka oferuje również aplikację OnlyBio Stories, która umożliwia zaplanowanie świadomej pielęgnacji na każdy dzień. Pomoc od marki jest naprawdę ogromna i to w przystępnej cenie!

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam też na mój kanał Youtube (tematyka kreatywno-rysunkowo-artystyczna :D), może akurat Ci się spodoba :)
    https://www.youtube.com/@veronicalucyart/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger