Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

listopada 13, 2020

Blippo - Kawaii face masks

Sytuacja jest, jaka jest, nie muszę chyba jej przedstawiać. Nie jest ona dla nikogo przyjemna. Utrata pracy, zamknięte sklepy... Piątek 13tego już nawet nie buzi grozy, chociaż w moim przypadku dzisiaj jest przyjemny dzień, dzień paczek - dostałam chyba z 10. Niestety przez obostrzenia musiałam odwołać imprezę urodzinową, ale mam nadzieję, że chociaż uda nam się spędzić Święta tak jak należy. Mimo że nie wszystko nam odpowiada, musimy robić to, co jest narzucone. Nie musi to jednak być monotonne i smętne. Mam na myśli między innymi maseczki. Możemy wykorzystać je jako element stylizacji, a nie coś brzydkiego i nieprzyjemnego. Nie róbmy z tej sytuacji nieprzyjemnej atmosfery, możemy także starać się zamieniać to, co możliwe, na wesołe. W internecie pełno jest ciekawych maseczek, ale ja chciałabym polecić Kawaii face masks od firmy Blippo. Wiem, że może Was przerazić fakt, że są zza granicy, ale są w zupełności bezpieczne. Noszę je i są naprawdę fajne. Grubsze niż te zwykłe, a dodatkowo ciekawe wzory. Te urocze maski na twarz są zapakowane w poręczną, zamykaną torebkę. Są miękkie, wygodne i co najważniejsze super słodkie! Te maski kawaii są wykonane z 3 warstw ochronnych i zakrywają nos, usta i podbródek, aby zapewnić pełną ochronę. Użyj regulowanej opaski na nos, aby stworzyć lekkie uszczelnienie wokół twarzy i łatwo oddychać! Elastyczne zaczepy na uszy są wygodne i możesz nosić swoją uroczą maskę przez cały dzień ... będąc kawaii! Idealny do szkoły, pracy, zakupów i innych zajęć w pomieszczeniach i na zewnątrz. Noszenie to troska! W opakowaniu znajduje się 10 sztuk. Wiem, że różowy jest bardziej dla kobiet, ale warto wejść na stronę i przejrzeć ich ofertę. Jeśli szukacie fajnych maseczek - z całego serca mogę polecić maseczki od Blippo!


14 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiam nad nowymi maseczkami :) Ale raczej sama sobie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem weteranka masek. Noszę też okulary więc szukam takich które mają duże wycięcia pod oczami, żeby mi nie zaparowało w okularach. Zapraszam też do mnie na blog www.chicbykate.com. Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę z filtrami wymiennymi

    OdpowiedzUsuń
  4. wearing is caring! słodkie maseczki :) ja wole przyłbice!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie noszę maseczki tylko mini przyłbicę, w maseczce parują mi okulary i mogłabym się przez to zabić. A co do piątku 13 to u mnie był przyjemny, po pracy spotkanko z przyjaciółką.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/skrecenie-kostki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas królują chusty na ustach, mamy ich sporo dlatego często i zmieniamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja noszę zwykłe, białe maseczki. :-) Często je wymieniam na nowe, więc nawet nie szukam innych, kolorowych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają te maseczki! ;)
    Na pewno chociaż trochę rozweselą tą nieciekawą atmosferę związaną z koronawirusem.
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo słodkie i urocze te maseczki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wole jednorazowe, bo jestem leń do prania, ale te aż chce się prać! Słodkie są ����

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam maseczek jednorazowych :) Super wyglądają te ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam bawełnianych w różne wzory, ale takich i oczych jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger