Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

listopada 17, 2020

Listopadowe nowości od Dresslily

Dawno chyba nie było postu dotyczącego wpisu Dresslily. A kto nie lubi nowości? Chyba każdy lubi. To idealny i dobry sposób na rozładowanie stresu i rozluźnienie. Dzisiaj chciałabym pokazać moją najnowszą paczkę. Dostałam 4 rzeczy, z czego dwie są przeznaczone dla mojego chłopaka. O najbliższych też trzeba dbać! Pierwszą rzeczą jest czarna bluza. Niby zwykła i prosta, ale ta kieszonka na rękawie robi wrażenie. Dodatkowo od środka jest delikatny puszek, zatem idealna na zimę. Druga rzecz to poszewka na poduszkę. Jestem w szoku, bo nie sądziłam, że będzie taka miękka! Jest świetna, chyba moja ulubiona. Zamówiłam dla siebie bransoletkę na nogę, która też sprawdzi się jako bransoletka na rękę czy też naszyjnik. Nadaje przyjemny letni klimat. Ostatnia rzecz to taka delikatna, koronkowa piżama nocna. Wygląda przepięknie, a wykonanie - genialne! Wszystkie rzeczy były szczelnie zapakowane, a przesyłka do mnie doszła szybko jak nigdy. Jestem naprawdę pod wrażeniem. Co sądzicie o tych produktach? Co ostatnio Wy sobie kupiliście? Czekam na komentarze, a tymczasem mam dla Was kod 22% : GBJKNO . Miłych zakupów!

KONKURS
Chcesz zostać wypromowana/y? Wystarczy podać cenę 4 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu, a ja wybiorę 2 osoby i zamieszczę ich linki w następnym wpisie. Powodzenia!

17 komentarzy:

  1. Jak bardzo pratyktyczne sa zakupy przez Internet! Podoba mi sie poszewka na poduszke, wyglada na bardzo miekka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka i poduszka są cudne. Bransoletka taka wakacyjna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej koronkowej piżamce to bym zamarzła :-))
    Ale do innych celów, świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie poduszki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta poszewka wygląda na taką przyjemną ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rzeczy od dresslily. Ta poszewka jest przepiękna, a piżamka mega sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę tego sklepu. Poszewki są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piżamka mega sexy! Kojarzę sklep i sporo osób poleca:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka i bluza zdecydowanie do mnie przemawia, muszę zajrzeć do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne poszewki. Niestety nie znam tego sklepu, ale zaglądnę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm ale bedziesz wygladac hooot!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne. Bardzo podoba mi się poduszka. Lubię takie dodatki, zwłaszcza teraz jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka :) A poduszka idealna na jesienne wieczory z książką

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te rzeczy, pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się ta bransoletka, pasowałaby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na koronkowe piżamy się nigdy nie decyduję, a tym bardziej teraz kiedy zrobiło się zimno.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger