Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

lutego 27, 2021

Co Cię motywuje?

Ostatni tydzień był przepiękny pod względem pogody, chociaż i nie tylko pod tym względem. Mimo to chciałabym poświęcić uwagę właśnie jej. Promienie słońca, delikatny wietrzyk. Nawet nie wiecie, jak mi przyjemnie jest i miło na serduszku pisać takie słowa. Zima już miała swoje 5 minut. Mocno czuję nadchodzącą wiosnę, a wraz z tym przypływ ogromnej energii i motywacji. Przez ostatnie dnie spaceruję albo biegam, chwytając promienie słońca. Wstaję wcześniej a produktywność moja znacznie wzrosła. To jeden z większych czynników i motywatorów dla mnie. Jaki jest drugi? Cytaty. Mogliście już to zauważyć, bo nie raz wstawiałam jakiś wpis składający się ze zdań motywujących. Uwielbiam rano po przebudzeniu, bądź wieczorem przed snem przeglądać na Instagramie motywujące cytaty. Czuję się wtedy, jakby ktoś do mnie przemawiał, a to na  mnie najbardziej działa. Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale czyjeś słowa pozostają w mojej głowie na bardzo długo. Łącząc te dwie rzeczy, muszę przyznać, że teraz jest ten czas, w którym mam najwięcej siły i chęci do działania. A Ty? Co Ciebie motywuje? Zachęcam do podzielenia się odpowiedzią, a tymczasem pozostawiam Was z myślami i zlepkiem zdjęć pochodzących z mojego telefonu. Miłego dnia i całego weekendu!

21 komentarzy:

  1. Również lubię cytaty. Obecnie w życiu mam ciężki i stresujący czas, który potrwa kilka miesięcy, ale zauważyłam, że w danym momencie cytaty są odpowiedzią na daną sytuację.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Milena! Ja też kocham cytaty, dobre cytaty. Te słowa na maxa na mnie działają, bo są sensowne no i po prostu- motywujące. Lubię zimę, ale faktycznie- enough. Teraz wiosna niech ma swój czas;-)
    Ściskam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może cytaty mnie nie motywują, ale na pewno robią to pierwsze cieplejsze promienie słoneczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam poranne promienie słońca wpadające przez okno, gdy się budzę! Od razu więcej siły i motywacji! :)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna sprzyja zmianom wszelkim :) corsz dluzsze dni, ladniejsza ppgoda to juz wystarczajaco motywuje do dzialqnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio kiepsko jakoś z motywacją i nie wiem co na to wpływa, czy pogoda, czy problemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nas zdecydowanie motywuje słoneczko, pogoda, muzyka i fajni ludzie dookoła. Jak jest to wszystko, wtedy jest mega ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie myślałam o tym czy cytaty/słowa kogoś innego mnie motywują, z regóły wystarczy mi rozmowa z przyjaciółką która powie "weś się w garść" no i biorę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jakoś cytaty nie motywują.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ujęcia, akurat motywacji mi nigdy nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy mam spadek formy, wychodzę na świeże powietrze - ono zawsze daje mi kopa do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Słońce zdecydowanie motywuje mnie najbardziej! Nie mogę doczekać się już wiosny :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Faustyna, ❤SPRING OUTFITS❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywuje mnie słońce i ludzie, ale potrafię także działać bez motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. od pewnego czasu jestem w dołku i niestety cięzko mi jest się do czegokolwiek zmotywować ;/
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :/ Mam nadzieję, że ten okres szybko minie. Trzymam kciuki!

      Usuń
  15. Co mnie motywuje? Z pewnością gdy na dworze pojawia się piękna i słoneczna pogoda to czuję ogromną dawkę energii do działania! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio jedyne co mnie motywowało to piękne słońce, które widziałam zza akademikowego okna o godzinie 7 :)
    Tak to także do takich rzeczy mogę zaliczyć dobrą muzykę i świadomość, że znajdę chociaż trochę czasu wolnego dla siebie wieczorem :)

    https://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż, mnie najbardziej motywują rezultaty. Jeśli widzę, że moja praca nie idzie na marne, to motywuję się jeszcze bardziej do działania.

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie często do działania motywują dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zdjęcia, również nie mogę się doczekać wiosny! :)

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet jak się nic nie chce, to wystarczy zacząć, a później to już przyjdzie wszystko łatwo i motywacja się znajdzie :)
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger