Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

lutego 13, 2021

Polecam, warto, macie moje słowo!

Chciałabym zaznaczyć już na samym początku, że nie jest to post sponsorowany. Od dłuższego czasu zaczęłam bardziej dbać o siebie i naprawdę znalazłam kilka produktów, które bardzo mnie zaskoczyły i chciałabym nimi się podzielić. Od ponad pół roku stosuję te kosmetyki, także przetestowałam je dokładnie, o czym mogą też świadczyć prawie puste pojemniczki. Kolejność przedstawiania nie ma znaczenia. Zacznę więc od serum regenerującym do paznokci "pro hybrid". Ja zawsze miałam twardą płytkę, mówiła mi to każda osoba, która robiła mi paznokcie. Jednak miałam tendencję do łamania. Ostatnio mam ciągle pomalowane paznokcie, dlatego wybrałam to serum, gdyż można je stosować w trakcie i po manicure hybrydowym, chociaż ja stosuje przy każdym typie. Zauważyłam, że moje paznokcie są jeszcze twardsze, mniej łamliwe i zdecydowanie zdrowsze. Chciałam też stosować na paznokciach u stóp, aczkolwiek tam po jakimś czasie zaczęły mi paznokcie zmieniać kolor na zielony, także jeśli chodzi o dłonie - gorąco polecam, ale stopy - odradzam. Taka mała wzmianka. Mimo to produkt jest godny uwagi, zwłaszcza że dałam grosze za niego w Rossmannie i starcza na bardzo długo. Drugi produkt to coco glam - czarny proszek do wybielania zębów. Każdy na pewno zauważył, że na portalach społecznościowych głośno jest o wybielaniu zębów. Niestety wszystkie promowane produkty i zestawy są drogie, a nie wiadomo czy naprawdę są po tym efekty. Na stronie ezebra.pl znalazłam taki proszek w cenie 69,99zł. Nie byłam nastawiona na ogromne efekty. Szczerze, to wątpiłam w działanie. Ku mojemu zaskoczeniu efekt jest widoczny. Zęby nie różnią się o kilka odcieni, ale widać, że są bielsze. Produkt stosuję ponad rok, a nie zużyłam nawet połowy opakowania. Ostatni produkt to zdecydowanie hit - puder dla niemowląt babydream. Po co? Otóż ja mam cerę tłustą i problem ze świeceniem. Próbowałam różne sposoby, by się zmatowić, ale po kilku godzinach znowu jest błysk. Koleżanka poleciła mi ten puder jako puder matujący i wiecie co? Działa cuda! Cały dzień w makijażu, a twarz nadal matowa. Za około 6zł w Rossmannie, a starcza go na dobre kilka lat, daję słowo! Dodatkowo pięknie pachnie. Jeśli ktoś ma taki problem z przetłuszczającą się cerą, koniecznie musi spróbować. Jestem ciekawa, czy znaliście któryś z tych produktów. Dajcie koniecznie znać!

19 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty. Nie znałam ich, ale Twój wpis bardzo mnie zaciekawił. Najbardziej serum do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wielu reklamach coco glam na instagramie byłam ciekawa jego działania. Chyba wolę zakupić paski, które dają mocniejszy efekt ;) Przewagą coco glam jest jednak to, że nie sprawia, iż zęby stają się nadwrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, w życiu nie wpadłabym na takie zastosowanie pudru dla dzieci :) Produkty Eveline znam i uwielbiam, a to serum nie raz uratowało mi paznokcie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Spadasz mi z nieba z tym serum do paznokci! Mam zniszczoną płytkę po hybrydzie i chętnie wypróbuję taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym czarnym proszku słyszałam, ale wciąż się obawiam, że może mieć jakieś skutki uboczne. Mimo wszystko kolejne zęby nie wyrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapomniałam wspomnieć - nie zaobserwowałam u siebie żadnej nadwrażliwości czy innych skutków :)

      Usuń
  6. Serum do paznokci bardzo mnie zainteresowało! :)
    Warto polecać dobre, a co najważniejsze sprawdzone produkty.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Dzięki za te recenzje!

    Od kilku tygodni robię sobie hybrydę i zauważyłam, że paznokcie osłabły mocno. Ta odżywka może rzeczywiście mi pomóc.

    Mam pytanie odnośnie tej pasty do zębów. Myjesz zęby tą pastą zamiast zwykłą czy jako dodatkowy produkt? Kiedy pojawiły się pierwsze efekty? Jestem bardzo ciekawa. W Rossmanie też to można kupić czy szukać na necie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję tak jak zaleca producent, czyli 3 min szczotkuję tym proszkiem, 2 min pozostawiam na zębach a potem myje normalnie zęby swoją pastą. Pierwsze efekty widziałam po tygodniu. Niestety widzialam tylko na stronie internetowej :/

      Usuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować ☺

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przetestować ten proszek wybielający!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego serum do paznokci, wygląda ciekawie!
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba skuszę się na to serum, ja uwielbia paski wybielające Crest :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego serum do paznokci jeszcze nie miałam, ale za to stosowałam odżywkę z tej marki, która również była naprawdę dobra. Jeśli chodzi o resztę kosmetyków to niestety ich nie miałam, ale może po Twojej recenzji się na nPozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com. ie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie koniecznie kupić to serum! Ja zniszczyłam sobie paznokcie hybrydą (przez własną głupotę) przez co teraz nie chcą mi rosnąć i się łamią. Zanim kolejny raz je pomaluję, muszę je wzmocnić, bo będzie jeszcze gorzej. :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier również mogę polecić pomógł mi naprawić moją płytkę. Tego pyłku chętnie spróbuje. Jeśli chodzi o puder często go kupowałam dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Eveline ma dobre produkty do paznokci i rzęs. Mam ich kilka w kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł z pudrem dla dzieci :) u mnie niedługo będzie taki na stanie, ale raczej do pierwotnego celu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger