Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

marca 27, 2021

Fairy Instant Foam - recenzja

Każdy lubi jedzenie, a przynajmniej większość. Lecz nie każdy przepada za gotowaniem. Prócz samym faktem, że trzeba coś ugotować, najgorsza chyba jest wizja sprzątania. Przechodząc na dietę, to właśnie był jeden z minusów, który mnie zniechęcał, ale mimo to zdecydowałam się. Teraz mam pomoc w postaci Fairy Instant Foam z innowacyjną pianką do mycia naczyń. Jedna pompka pianki a bardzo skutecznie zmywa tłuszcz. Starcza na długo i naprawdę przyjemna jest w użytku. Delikatna pianka, która potem zmienia się w fajną konsystencję. Moim zdaniem lepsze rozwiązanie w porównaniu z tradycyjnymi płynami. Niby mała rzecz i może to być dziwne, ale sprzątanie od razu fajniejsze. Wszystko idzie szybko i gładko. Przydatna rzecz akurat w obecnym okresie, czyli okresie sprzątania, bo Święta tuż tuż. Osobiście polecam z całego serduszka!

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt, bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy wcześniej nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym produkcie, ale płyny do mycia naczyń Fairy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda :) Uwielbiam gotować, ale zmywanie to ta gorsza część

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o płyn do mycia naczyń nie mam swojego ulubieńca, więc zwrócę uwagę na tę propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tego. Może kiedyś jeszcze sprawdzę ten płyn.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nie miałam z nim styczności, choć przyznam, z chęcią przetestuję.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaletą jest możliwość bardzo dobrego usuwania tłustych plam. Łatwiejsze mycie naczyń.
    Podoba mi się formuła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię płyn z tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że sprzątanie idzie szybciej. Rozejrzę się za nim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam produktów Fairy, ale to widzę pierwszy raz.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger