Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

maja 08, 2021

Szczęście jest decyzją...

Miałam ochotę coś tu napisać. Usiadłam, włączyłam laptop i znalazłam nieużyte zdjęcia. No dobra, grafiku już jest, ale temat. Ostatnio był luźny post, także tym razem chciałabym coś tematycznego. Mam! Generator cytatów. Losuje. Czytam i od razu mam w głowie stos myśli. To jest to!
Szczęście jest decyzją, nie punktem na mapie. - To zdanie właśnie dziś mi się wylosowało. Zaczęłam odruchowo zastanawiać się nad znaczeniem i interpretacją. Szczęście to stan. Szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. No właśnie - ocenianymi przez podmiot. Wiele osób stawia sobie pewne rzeczy za cele, które uczynią ich szczęśliwymi. Jak spełnię swoje marzenia, wtedy będę szczęśliwa. Jak dostanę awans, wtedy będę szczęśliwa. A teraz? Przecież teraz też możemy być. To nie jest żaden cel czy punkt. Szczęście to stan. Tak samo smutek, czy radość. My oceniamy, kiedy dana emocja jest. Ja od pewnego czasu uważam, że jestem bardzo szczęśliwa. Mam najlepszego chłopaka, super rodzinę, świetne wyniki na studiach. Dieta i treningi zmierzają w dobrą stronę. Mimo że bywają dni gorsze, albo coś idzie nie po mojej myśli, to i tak uważam siebie za szczęściarę. Takie podejście sprawia, że żyje się naprawdę dużo lepiej. Polecam spojrzeć na to z tej perspektywy i docenić, to co się ma. Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Na pewno łatwiej jest żyć, kiedy człowiek docenia te wszystkie małe rzeczy :) A im ich więcej widzi, tym jest szczęśliwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą. Ja robię analizy i bilanse, co udało mi się osiągnąć w danym miesiącu.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja jestem w pełni szczęścia ;) ale już od dawna znalazłam swój przepis na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęście jest decyzją a nieszczęście jest w takim razie brakiem decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  5. znalezienie nieużytych zdjęcia daje radość

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęście to trwałe i uzasadnione zadowolenie z życia

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że trzeba doceniać to co się ma i czerpać z tego szczęście ale też dążenie do kolejnych wyznaczonych
    celów może dawać wiele szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, szczęście to stan umysłu. Dobrze, że obecnie jesteś bardzo szczęśliwa. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, ze bywają gorsze dni, jednak szczęście i pogodne dni zawsze i tak są na horyzoncie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście dużo osób swoje szczęście wiąże z jakiś momentem w swoim życiu. Nie skupiając się na emocjach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wpis, zgadzam się z taką filozofia 😊 życzę dużo pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą, że w życiu warto docenić to co się ma i czerpać z tego szczęście :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, wszystko zależy od naszej perspektywy :)
    Pozdrawiam, świetny post!
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bywają gorsze i lepsze dni, ale warto jest cieszyć się chwilą.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ta opcja z losowaniem i interpretacją cytatu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba czerpać szczęście z każdej drobnej rzeczy :)
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Docenianie tego co się ma to podstawa szczęścia, przynajmniej ja tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger