Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

maja 01, 2021

Pociągi i kałuże

Majówka.  Hm.. Zawsze wyczekiwany czas przez wszystkich. W tym roku jednak jest inaczej. Nie dość, że wypada w weekend, jest pandemia, więc nie mamy zbyt dużego pola manewru, to jeszcze ciągle zapowiadają deszcz. Z tego wszystkiego wychodzi, że to będzie weekend jak każdy inny, a szkoda. Ciągle w głowie chodzi mi myśl - kiedy wrócimy do normalności? Czy w ogóle wrócimy? Robiąc zdjęcia przy pociągach, patrząc na nie, tak bardzo zatęskniłam za podróżami. Już nie mogę się doczekać wakacji. Mam nadzieję, że uda mi się gdzieś wyrwać. Tęsknię za tym co było. Już mam listę pełną planów, którą będę chciała zrealizować po pandemii. Staram się mimo wszystko nie poddawać i wymyślać to nowe zajęcia, atrakcje, by jednak ten czas nie przelatywał mi bezsensownie. Brakuje mi tylko słońca. Promienie cieplutkie i od razu jest inaczej, jakoś tak lepiej. Wiem, że ten post nie wnosi nic specjalnego, ale chciałam się tym podzielić, wygadać. Życzę, by mimo wszystko Wasza majówka była udana. Ostatnio natknęłam się na cytat Winstona Churchilla: "Kto nie chce, kiedy może, ten nie będzie mógł, kiedy będzie chciał. " Chciałabym Was zostawić z nim i życzyć miłego weekendu!

15 komentarzy:

  1. Świetne kadry :D Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! W szczególności to ostatnie <3 Mam nadzieję, że w wakacje będzie można wyjechać chociaż gdzieś na weekend.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja! ❤

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kadry :D W pełni zgadzam się ze słowami Churchilla, ja staram się działać w miarę możliwości pomimo pandemii. Nie siedzę przed telewizorem a czytam książki, dużo spaceruję, działam na swoim blogu, ogarnęłam co nieco swojego Instagrama oraz przygotowuję e-booka a także przygotowuję się do majowej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna sceneria ❤️. Świetnie wyglądasz.
    PS. Co do tego boxa zapachowego, masz tam mozloliwosc zamówienia z 50% zniżką💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo ładnie wyszły. Majówka niestety była w tym roku bardzo deszczowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez deszczowe ostatnie dni chociaż miałam dużo czasu na odpoczynek. Same plusy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia <3 aż nabrała ochoty na oglądanie zdjęć z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja zdjęciowa wyszła zjawiskowo,jest na co miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytat świetny. Pogoda w majówkę u mnie była w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na powrót do normalności, chciałabym, żeby wszystko wróciło do normy jak najszybciej. Mam nadzieję, że chociaż wakacje będą namiastką normalności

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, niezwykle inspiracyjne ujęcia.
    Cytat w rewelacyjny sposób współgra z poruszoną przez Ciebie tematyką wpisu.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia piękne :) Oj ja też tęsknię za normolności.Krótko przed pandemią zabraliśmy dzieci na pierwszą wycieczkę pociągiem. Były zachwycone i teraz czekają na kolejną wyprawę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia,a na powrót do normalności też czekam niecierpliwie i jednocześnie staram się korzystać z życia tak samo,jak przed pandemią.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger