Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

kwietnia 24, 2021

Magnetycznie - Monique Rosher

Dzisiaj post przeznaczony typowo dla kobiet. Chciałabym napisać o moim największym odkryciu. Spojrzenie jest bardzo ważne dla nas i to je podkreślamy niezależnie czy jest impreza, czy zwykły dzień. Rzęsy muszą być widoczne i kropka, przynajmniej tak mam ja. Bez brwi i rzęs nie ruszam się z domu. Wiem, że z tej racji jest wiele metod do ich podkreślenia i dziś chciałabym przedstawić Wam jedną z nich. Moim zdaniem najłatwiejszą, a mianowicie - rzęsy magnetyczne od Monique Rosher. Magnetyczny eyeliner to kosmetyka, jakiej jeszcze nie było. Zdejmujesz i nakładasz rzęsy łatwo jak nigdy dotąd, wygląd jest nieskazitelny, a wygoda zachwycająca. Wystarczą trzy proste kroki: Narysować kreskę na oku, poczekać aż wyschnie, nałożyć rzęsę. Bardzo proste, prawda? Tradycyjne, przyklejane rzęsy są czasochłonne i potrafią być uciążliwe. Teraz robisz wrażenie, nie robiąc sobie kłopotu. Możesz nosić rzęsy cały dzień lub dzień i noc — zdejmiesz je, kiedy chcesz. Dopóki masz nałożony eyeliner, efekt działa i zachwyca tak samo o każdej porze dnia.  Jedno opakowanie może starczyć Ci nawet na wiele miesięcy. I co najważniejsze, wszystko jest starannie opracowywane i bezpieczne. Na zdjęciach przedstawiam pierwsze spotkanie z tym produktem, stąd kreski nie są do końca idealne, aczkolwiek jestem pod ogromnym wrażeniem. Posiadam numerek 5. W zestawie jest także szczoteczka do rzęs. Wszystko ślicznie zapakowane i pięknie pachnie. Polecam z całego serduszka! Gdy je założysz po raz pierwszy, nawet Ty będziesz pod swoim własnym wrażeniem. Warto to poczuć. Na końcu wpisu krótki film instruktażowy. 

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się efekt, jaki dają te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam nieraz o takich sztucznych rzęsach,ale ja nigdy nie używałam i nie mam zamiaru ich używać, ponieważ nie czuje takiej potrzeby.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. o łał! co za efekt! chętnie sama wypróbuję takie rzęsy, bo przyklejanie takich klasycznych to zawsze dla mnie ogromna zmora :P nigdy nie umiem ich dobrze przykleić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie próbowałam, ale może już pora?

    OdpowiedzUsuń
  5. a może poczekam na inną modę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są tajemnice, których nie da się pojąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana do sztucznych rzęs, wolę własne naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o takich rzęsach magnetycznych, ale sama nigdy nie miałam przyjemności nosić ani takich ani takich naklejanych na klej, zawsze bałam się, że nie uda mi się tego i tak założyć, hahaha, no ale może wreszcie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o rzęsach magnetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taki super sposób. Bardzo chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger