Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

czerwca 12, 2021

Karbowane prosto z cienia

Sobotni poranek, a ja wstaje wcześnie. Sesja. Ostatnia prosta i będę mogła cieszyć się wakacjami. Już mam tyle planów. Góry, jeziora, morze, praktyki. Obecnie jestem szczęśliwa, czuję się szczęśliwa. Mam nadzieję, że Wy także. Chętnie poczytam o Waszych planach na te letnie miesiące. Ostatnio znalazłam parę bardzo fajnych i motywujących cytatów. Przytoczę Wam je teraz w składance skomponowanej przeze mnie: Ten, kto żyje, widzi dużo, ten kto podróżuje, widzi więcej. Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia. Podróże to jedyna rzecz, na którą wydajemy pieniądze, a stajemy się bogatsi. Raz do roku pojedź w miejsce, w którym jeszcze nie byłeś. No właśnie. Wiele razy słyszałam, jak ktoś mówił, że szkoda mu pieniędzy na wakacje. Czy aby na pewno? Wygrzebałam stare zdjęcia. Może nie takie stare, bo zaledwie sprzed kilku miesięcy, aczkolwiek nieaktualne. Mimo iż już jestem znowu brunetką, wrzucam Wam je i zostawiam z nutką przemyśleń. Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. Ja w sierpniu wybieram się w okolice Zakopanego i na termy, jeśli będzie można z nich korzystać. Mam nadzieję na zwiedzenie kilku okolicznych miejsc ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanych wakacji.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje i odpoczynek od codzienności jest każdemu potrzebny, od razu lepiej się człowiekowi wraca do pracy i codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urlop jest ok. Gdyby nie urlop - nie wiedziałbym nawet, że pracuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wakacje zacznę planować w lipcu. Na spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam dużo planów na wakacje, ciekawe, co uda się zrealizować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już odliczam dni do urlopu, chociaż jak zwykle spędzę go prawcowicie na remontach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój plan na wakacje: w tygodniu praca a w weekendy zwiedzanie Lubelszczyzny, bo niby to województwo, w którym mieszkam od 19 lat a jak się okazuje, jeszcze skrywa przede mną wiele tajemnic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. We have a lot of travel planned as well! Enjoy your holiday!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam to uczucie, kiedy byłam blisko końca sesji! Niesamowite uczucie i ulga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh, zdana sesja i możliwość rozpoczęcia wakacji - cudowne uczucie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie bez planów, ciężko coś zorganizować jak non stop wszystko się zmienia :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Ja na razie nie mam żadnych planów na "wakacje". Przez całe dwa tygodnie pewnie będę żyła na spontanie :) Udanych wakacji!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz. Ja nie wiem, czy wgl w tym roku zrobię sobie wakacje.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Za tydzień zaczynam miesięczny urlop i też mam sporo planów. Mam nadzieję że je zrealizuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger