Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

lipca 12, 2021

Instituto Espanol - opinia

Witajcie po dłuższej przerwie. Na wstępie chciałabym dać krótkie usprawiedliwienie: sesja, początek wakacji i wyjazdy. Chciałam teŻ odpocząć, ale już wracam i to z czymś bardzo fajnym. Dziś mam dla Was dwa produkty marki Institito Espanol. Pierwszy z nich to Aloe Vera krem do ciała. Jest to nawilżająco łagodzący krem z aloesem, który dzięki substancjom odżywczym i witaminom działa regenerująco i tonizująco, dzięki czemu poprawia elastyczność i odżywia skórę. Jest idealny dla wszystkich typów cery i szybko się wchłania za pomocą beztłuszczowej formule. Chciałabym podkreślić, że tuż po otwarciu czuć bardzo intensywny, przepiękny zapach. Krem jest bardzo wydajny i naprawdę skuteczny. Drugi produkt, równie skuteczny, to krem w tubie Owies. Jest to nowy naprawczy krem z owsem, który skutecznie walczy z ekstremalnie suchymi łokciami, kolanami i piętami. Intensywna regeneracja jest wynikiem stężonego preparatu z gliceryną i owsem wzbogaconym o alantoinę. Zwiększa rezerwy wody w skórze, aby wzmacniać naturalną barierę skóry. Reguluje złuszczanie się naskórka. Chciałabym naprawdę podkreślić jego działanie, a dokładniej skuteczność. W moim przypadku wymienione miejsca nie są mocno suche. Najbardziej szorstkie mam palce u stóp. Stosowałam wiele produktów, a przy tym wielkie zaskoczenie. Już po pierwszym użyciu czuć różnicę. Chciałabym poinformować  o możliwości zakupu produktów w oficjalnym sklepie https://institutoespanol.com.pl/ oraz w Drogeriach Vica https://vica.pl/ . Bardzo polecam. Fajne i skuteczne produkty. Odkryłam je dzięki portalowi Ambasadorka Kosmetyczna

8 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aloesowe kosmetyki lubię, więc ten krem chętnie bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, ale z opisu interesujące produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aloes zawsze do mnie przemawia., świetnie sprawdza się w kosmetologii

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś mi się w sklepie rzuciły w oczy kosmetyki tej marki, ale jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkqlam sie z ta marka inpierwsY raz o niej slysze, ale wydaje sie byc ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę kojarzę, a kosmetyki z aloesem są mile u mnie widziane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wędrówki po kuchni19 lipca 2021 12:22

    Kosmetyki z aloesem zawsze są u mnie mile widziane, więc chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger