Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

lipca 17, 2021

Nestle CINI MINIS CHURROS

Niezmiennie od dziecka moją śniadaniową rutyną są płatki i owsianki. Można je robić na wiele sposobów, dzięki czemu nigdy się nie nudzą. Teraz weszła na rynek nowość od Nestle - CINI MINIS CHURROS. Są to płatki śniadaniowe o smaku cynamonowym, z witaminami i żelazem. Nie zawierają sztucznych aromatów, ale zawierają pełne ziarno. Ich kształt przypomina tradycyjny hiszpański przysmak, stąd pochodzi nazwa. Muszę przyznać i to z ręką na sercu, że to są najlepsze płatki, jakie jadłam, naprawdę! Podałam je z kaszą manną, kostką czekolady, skyrem i masłem orzechowym. Niebo! Bardzo polecam. Jestem ciekawa, czy tak jak ja uwielbiacie takie śniadania a jeśli tak, to standardowe pytanie. Co pierwsze - płatki czy mleko? Haha, miłego dnia! 

13 komentarzy:

  1. Ślinka cieknie, z chęcią wypróbuję te płatki, jak trafię na nie w sklepie :) U mnie zawsze najpierw płatki, a potem zimne mleko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś kupiłam sobie batony Cini Minis, ale z chęcią skuszę się na pozostałe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska19 lipca 2021 10:08

    Takie płatki są bardzo smaczne z mlekiem, dość często je robię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja unikam takich produktów, niestety jest tam masa cukru :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wędrówki po kuchni19 lipca 2021 12:21

    Należę do osób, które świadomie robią zakupy i czytam każdą etykietę. Ten skład niestety u mnie by nie przeszedł, ale pewnie smakują super

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie smakołyki to zupełnie nie moja bajka, ale dzieciom mogą smakować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może tym razem się uda. Co to jest skyr? Nie wiem, co to skyr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przepadam za nimi, ponieważ w swoim składzie mają mód, którego nie lubię.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. smacznego
    uwielbiam płatki śniadaniowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam churros w połączeniu z płynną czekoladą, ale o tych płatkach jeszcze nie słyszałam. To będzie obecnie moim obowiązkiem wypatrywać je na sklepowych półkach i przekonać się na własnych kubkach smakowych. Myślę, że w połączeniu z letnim mlekiem owsianym, kleksami roztopionej czekolady i dobrego o masła orzechowego nie będzie to idealne śniadanie, ale dobra słodka przekąska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak je zobaczylam to po prostu musialam kupic :D sa pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger