Zostań Konsultantką Avon

Na pewno kupujesz kosmetyki i inne produkty do pielęgnacji w Internecie, bądź w drogerii. A co gdybyś mogła zamienić swoją drogerię na sklep online, móc robić wygodnie zakupy i mieć duże promocje? Byłoby fajnie, prawda? A może prócz tego chciałabyś zarabiać na polecaniu produktów? Już teraz możesz zostać Konsulatnką Avon i mieć takie możliwości, cieszyć się tańszymi produktami i zarobkami od sprzedaży. Rejestracja nie zajmuje dużo czasu, jest prosta i przyjemna, a po ukończeniu otrzymasz pakiet powitalny i to całkowicie za darmo. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 40% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, nic nie inwestujesz, nic nie musisz zamawiać, a zrezygnować możesz zawsze bez jakichkolwiek konsekwencji. Działasz kiedy i gdzie tylko chcesz. Spróbuj!

kwietnia 10, 2021

Fryzomania - moja opinia

Jak ktoś obserwuje mnie od dłuższego czasu, to wie, że lubię eksperymentować z włosami. Miałam ombre, sombre, brązowe, fioletowe, blond. Niestety nieuniknioną rzeczą jest to, że są przez te wszystkie zabiegi zniszczone. Na szczęście z pomocą przyszedł sklep fryzomania.pl. To sklep fryzjerski z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Każdy wie, że po wizycie u fryzjera włosy zawsze są takie cudowne, a teraz mogą być już takie zawsze. Ja wybrałam dla siebie kilka produktów. Pierwszy z nich to szampon wygładzający ProYou. Jestem z niego zadowolona, ponieważ delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, zawiera innowacyjny biopolimer domykający łuski włosa, zachowuje właściwy poziom wilgotności w strukturze włosa i pozostawia włosy gładkie i miękkie. Opakowanie jest bardzo duże, przez co jest bardzo wydajny, a dodatkowo ma świetny skład. Kolejnym produktem jest serum do włosów z olejkiem arganowym. To odżywcza formuła bardzo bogata w witaminę E, antyoksydanty oraz kwasy Omega 3, 6 i 9. Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że moje włosy są nawilżone, wzmocnione, miękkie i lśniące. Bardzo duża różnica, bo przed stosowaniem tych produktów miałam straszny puch. Trzecia rzecz, to tym razem maska do rąk i paznokci firmy Ziaja. Moje ręce w ostatnim czasie bardzo się wysuszyły, więc pokusiłam się o przetestowanie tej maseczki. Muszę podkreślić, że bardzo pięknie pachnie. Jedno zastosowanie, a dłonie są bardzo nawilżone i gładkie. Opakowanie także bardzo duże, więc na pewno starczy na wiele razy. Dodatkowo przy składaniu zamówienia, mogłam wybrać rzecz za 1gr. i padło na próbkę szamponu novex. Jest to szampon delikatnie nawilżający. Wszystkie produkty dobierałam pod siebie przez godzinę, albo i dłużej. Czytałam opinie, opisy i mogę z przyjemnością stwierdzić, że się nie zawiodłam. Wszystkie produkty sprawdziły się u mnie świetnie i mam nadzieję, że tak pozostanie na długi czas. Dodam jeszcze, że paczka doszła do mnie błyskawicznie, a obsługa jest przemiła. Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie znają tego sklepu!

13 komentarzy:

  1. Ja również współpracowałam kiedyś z fryzomanią, jednak chyba na innych warunkach niż Ty. Wybrałam produkt, który kompletnie mi się nie sprawdził. Jednak cieszę się, że produkty, które Ty wybrałaś są dobre.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od 2 klasy gimnazjum farbuję na czarno i szczerze pisząc nie lubię zmian. Produkty masz interesujące.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji przetestować żadnego z tych produktów.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspomnienie o masce do rąk i paznokci. Polecę ją siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też korzystam z różnych próbek :) Pomagają sprawdzić, czy dany produkt jest dla nas

    OdpowiedzUsuń
  6. O super! Nie znałam wcześniej tego sklepu :) Już zaglądam, aby znaleźć coś dla swoich włosów!

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu, ale zaraz sprawdzę co jeszcze oferuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę i o tych produktach, i o sklepie. Przyznaję, że serum arganowe mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja farbując swoje włosy niestety bardzo je zniszczyłam. Po ostrym cięciu stosuję świadomą pielęgnację, także do sklepu zajrzę :)

    https://freck-lens.blogspot.com/2021/04/reality.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Niejednokrotnie testowałam produkty z tej strony i zawsze byłam zadowolona z ich jakości :)
    Podobnie jak Ty uwielbiam pielęgnacje włosów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm o włoski trzeba dbać!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, muszę wreszcie zafundować moim włosom odpowiednią pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zestawienie 😄 coś na pewno przetestuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © R I L S E E E , Blogger